Creasta Fagarasului

Va invit sa vedeti poate cea mai frumoasa aventura de pana acum a Clubului Alpin, care s-a incheiat ieri, 27 august.
Se numeste Creasta Fagarasului, un traseu pe care l-am inceput din Valea Oltului si pe care l-am terminat la poalele Pietrei Craiului, in Plaiul Foii.
Am plecat cu gandul sa il terminam in 8-9 zile, dar vremea buna si entuziasmul ne-au indemnat sa mergem mult mai bine, astfel ca au fost zile in care faceam dublul distantei propuse. Au fost deci 6 zile pe creasta si o a saptea zi de odihna la o pensiune cu pat si perna, cu dus si sapun, si cu mancarea gatita la care am visat toata saptamana ce trecuse.

Am atins majoritatea varfurilor de peste 2500 de metri din Fagaras, mai exact cele care se aflau pe cursul traseului de creasta. Pe celelalte le-am omis intentionat pentru a mai lasa si noilor membri ocazia de a lua parte la ambitiosul proiect, nicidecum pentru ca nu mai aveam niciun chef sa ne abatem din traseul de 12 ore ca sa urcam pe restul varfurilor :).

Si ca sa pastrez formatul de pana acum al prezentarilor,

Data: 21-27 august 2010

Traseu:

Ziua 0: Bucuresti – Talmaciu

Ziua 1: Talmaciu – Turnu Rosu (350m) – Chica Pietrelor (1550m) – La Apa Cumpanita – Saua Suru (2110m)

Ziua 2: Saua Suru (2110m) – Lacul Avrig (2011m) – vf. Scara (2306m) – Saua Scarii (2146m) – refugiul Saua Scarii

Ziua 3: Saua Scarii (2146m) – vf. Serbota (2327m) – Custura Saratii – vf. Negoiu (2535m) – Strunga Dracului – Lacul Caltun (2135m) – Saua Capra (2315m)- Lacul Capra (2249m)

Ziua 4: Lacul Capra (2249m) – Fereasta Zmeilor (2180m) – Saua Podragu (2307m) – Cabana Podragu (2136m)

Ziua 5: Cabana Podragu (2136m) – Saua Podragu (2307m) – Vistea Mare (2527m) – Moldoveanu (2544m) – Portita Vistei – Fereastra Mare a Sambetei (2188m) – Curmatura Mogosului (2344m) – Curmatura Zarnei (1923m) – refugiul din Curmatura Zarnei

Ziua 6: ref. Zarnei – Curmatura Bratilei (2122m) – Saua Lerescu – Rudarita (1050m) – Plaiul Foii (849m) – Zarnesti

Ziua 7: Zarnesti – Brasov – Bucuresti

Participanti: Ratatu, Shogo, Armata, Ciorchine, Nana

Pe parcursul acestui traseu am intalnit cativa oameni deosebiti alaturi de care am parcurs o mare parte din traseu si pe care o sa ii vedeti in pozele din galerie.

Ii salutam pe Vali, Irina, Andrei si pe nea Ionel si speram sa ne revedem curand in munti.

Ca sa vedeti povestea si pozele pe zile, va invit sa intrati pe fiecare post in parte.